lundi 25 février 2008

Chris Cantell annouces Reclame pe Internet

Greg Sterling, analist principal la Sterling Market Intelligence, declara ca Internetul este noul TV si din ce in ce mai multi oameni il folosesc ca o alternativa. Transmitatorii si editorii sunt asadar interesati de crearea de reclame pentru Internet. Google este titanul in ceea ce priveste publicitatea online, totusi sunt si altii facand schimbari semnificante. AOL tocmai a lansat un nou tip de reclama online inlocuind preroll-urile care sunt atat de dispretuite de navigatori. Modelul este nou pentru AOL, dar este deja folosit de BrightCove si YouTube cu un sistem de reclame interactiv. Noua reclama ticaitoare este integrata in video dar nu obstructioneaza vizionarea si a fost dezvoltata in colaborare cu PointRoll. Pe langa aceasta introducere AOL a lansat de asemenea si o reinventata platforma pentru player care introduce cateva noi trasaturi sociale si un cadru nou. Curt Viebranz, presedinte al platformei A a lui AOL a spus ca reclamele vor rula de-a lungul retelei AOL de videoclipuri in noua versiune a platformei playerului AOL Video facilita dialogul cu consumatorii facandu-l mai activ. Cum functioneaza? Reclama ticaitoare a lui AOL apare injosul playerului video timp de 10 secunde inainte de a incepe filmu propriu-zis. Daca navigatoru da click pe reclama apare un videoclip sau o reclama Flash interactiva. Sterling marturiseste ca asta usureaza munca consumatorilor, povara cazand pe umerii comerciantilor deoarece in spatele reclamei ticaitoare este una completa. Mai mult ca sigur reclamele video au un viitor promitator. TNS Research a realizat un chestionar dezvaluind ca 78 la suta din intervievati considera reclama online un mijloc la fel de bun ca si TV pentru a afla cate ceva despre comerciant, iar 64 la suta au facut achizitii dupa ce au vazut o reclama online. Pentru ca totul pledeaza in favoarea pulicitatii online, mai multe schimbari si inovatii vor avea loc. Stati si va relaxati.

Written by Claudia Sonea Edited by Zuzana Tylkova
These news are brought to you by CantellTV, its technology partner SigEx Telecom and its founder Chris Cantell. CantellTV is the fastest growing provider of digital broadcasting coupled with enhanced communications, allowing people to easily control, view, upload and share digital content through proprietary interface. CantellTV has relationships with a growing network of international clients delivering millions of videos per day with more than 50,000 new videos uploaded and 200 hours of new TV shows broadcasted daily to a wide range of viewers, from 5 to 7 year olds of LiveCartoons; to 16 to 24 year old active social users of MyJumps; to fortune 50 corporate clients utilizing enhanced broadcasting services. CantellTV is committed to delivering infinite choices to your world of entertainment at the tip of your fingers. Chris Cantell retains consulting arrangements with several pre-IPO companies.

Aucun commentaire: